mahdi علمی

خرید بک لینک
در کشور مکزیک نوعی گل وجود دارد که خاصیت بسیار عجیبی دارد.این گل در طول شبانه روز چند بار تغیر رنگمی دهد .قبل از دمیدن سپیده ی صبح ،رنگ ان کاملا سفید است.اما با دمیدن صبح،رنگ گلی(قرمز کم رنگ)به خودش می گیرد.هنگام ظهر رنگش سرخ شفاف می شود و بعد از ظهر آرام ،آرام، مایل به بنفش می گردد.غروب که شد،رنگ این گل مکزیکی بنفش سیر می شود.در طول شب دوباره رنگ گل به صورت سفید در میآید.جالبتر اینکه از این گل هنگام ی که رنگ آن سرخ است،بوی خوبی متصاعد می شود!+ نوشته شده توسط مهدی یار در سه شنبه بیست و دوم تیر ۱۳۹۵ و ساعت 19:28 | mahdi علمی...ادامه مطلب

ما را در سایت mahdi علمی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 168 تاريخ: پنجشنبه 7 دی 1396 ساعت: 16:01

بیشترین گلبول های موجود در بدن گلبول های قرمز هستند.آن ها به سرعت از بین می روند.به همین دلیل در هر ثانیه 3 میلیون گلبول قرمز تولید می کنید.بیشتر آن ها را در مغز استخوان تولید می کنید،بافتی ژله مانند در حفرهاستخوان ساخته می شود.پلاکت هاپلاکت ها خرده های ریز گلبول ها هستند که به لخته شدن خون کمک می کنند.آن ها در اطراف پارگی جمع می شوند و پایه های خارداری تشکیل می شوندکه به به هم چسبیدن آن کمک می کند.غلضت خونهنکامی که افراد به ارتفاعات کوهستانی می روند،بدن آن ها گلبول هایبیشتری تولید می کند تا به آن ها در تنفس در هوای رقیق کوهستان کمکمی کند.در نتیجه ،خون آن ها غلیظ تر می شود.یک قطره خون حاوی 5 میلیون گلبول قرمز،نیم میلیون پلاکت،7000گلبول سفید،آب،قند،نمک،هورمون ها،ویتامین ها،چربی و پروتنین است.+ نوشته شده توسط مهدی یار در چهارشنبه چهاردهم تیر ۱۳۹۶ و ساعت 21:10 | mahdi علمی...ادامه مطلب

ما را در سایت mahdi علمی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: پنجشنبه 7 دی 1396 ساعت: 16:01

در آن زمان ها مصریان فکر می کردند که مردگانشان به سفر دوری میروند ودر نتیجه حتی نمی خواهند مقداری از بدن خود را از دست بدهند.به همین دلیل آن ها را مومیایی می کردند.مردم در آن زمان فکر می کردند که قلب مهم ترین عضو بدن است و مغز ارزشی ندارد!برای همین مردگان را قبل از مومیایی کردن از دماغشان مغز را بیرون می کشیدند.آن زمان ها حیوانات خانگی مانند میمون و گربه هم وجود داشت به علت همین حیوانات خود را مومیایی می کردند.مومیایی کردن افراد در آن زمان بسیار پر هزینه بود و به همین دلیل فقط ثروت مندان مردگان خود را مومیایی می کردند.+ نوشته شده توسط مهدی یار در چهارشنبه یکم شهریور ۱۳۹۶ و ساعت 15:5 | mahdi علمی...ادامه مطلب

ما را در سایت mahdi علمی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 188 تاريخ: پنجشنبه 7 دی 1396 ساعت: 16:01

در حدود 8000 سال پیش گروهی از انسان ها به نزدیکی رود نیل حکومتی بزرگی را تشکیل دادند. اولین مصری ها زمین های بزرگی از گندم,جو,...به وجود آوردند.اصولا مصر سرزمین خشک و بی آب و علفی است ولی مصری ها با آب رود نیل زمین های زیادی از محصولات را به وجود آوردند@مصری ها شاهان خود را فرعون می نامیدند.اولین فرعون آن ها ((را)) که الهه ی خورشید آنها بود را بسیار دوست می داشتند.بقیه ی فرعون ها خویشاوندان او mahdi علمی...ادامه مطلب

ما را در سایت mahdi علمی دنبال می‌کنید

برچسب: باستان, نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 21:53

در آن زمان ها مصریان فکر می کردند که مردگانشان به سفر دوری میروند ودر نتیجه حتی نمی خواهند مقداری از بدن خود را از دست بدهند.به همین دلیل آن ها را مومیایی می کردند.مردم در آن زمان فکر می کردند که قلب مهم ترین عضو بدن است و مغز ارزشی ندارد!برای همین مردگان را قبل از مومیایی کردن از دماغشان مغز را بیرون می کشیدند.آن زمان ها حیوانات خانگی مانند میمون و گربه هم وجود داشت به علت همین حیوانات خود mahdi علمی...ادامه مطلب

ما را در سایت mahdi علمی دنبال می‌کنید

برچسب: مومیایی, نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 21:53

صفحه بندی